Manufaktura a Ovečkárna slaví úspěch na WebTop100 a Internet Effectiveness Awards!
06. 12. 2024 4 minut
27. 06. 2024 3 minut Case study
Posílení serverů a monitoringu e-shopů je často nezbytné. Zejména při zvýšené návštěvnosti, jako je během období Black Friday a Vánoc, kdy automaticky dohled nad e-shopy zvyšujeme, abychom se vyhnuli výpadkům. Avšak i mimo toto období může nastat situace, kdy klient potřebuje monitoring posílit, jako tomu bylo v květnu u fnshp.cz.
Vše proběhlo v období, kdy se Sparta Praha chystala hrát o mistrovský titul a vyhrát MOL Cup. Při výhře se předpokládal zvýšený nápor fanoušků na e-shopu fnshp.cz, kteří by si chtěli zakoupit speciální fanouškovskou kolekci a tak bylo třeba pojistit bezproblémový provoz.
Během monitorovaného období byl provoz e-shopu i přes nadstandardní zátěž bez výpadku s dostupností 99,99%. Po spuštění kolekcí došlo během 2-3 hodin k 12ti násobnému nárůstu objednávek, oproti standardnímu provozu a celkem se jednalo o cca 1800 objednávek. Průměrná doba odezvy, tj. jak dlouho klient čekal než se načetla stránka, byla kolem 500ms a aplikace ani serverová infrastruktura nevykazovala po celou dobu dohledu žádné mimořádné chování.