Tvoříme e-shopy
Novinky

Horsefeathers: Tenhle e-shop není nesmysl

05. 03. 2021 6 minut

Po revoluci jsme v Čechách ještě ani pořádně nevěděli, co je prkno a proč bychom na něm měli jezdit. Sem tam se objevila hrstka kluků a holek, kteří chtěli zkoušet nové věci. Mezi nimi byli i nadšenci z Plzně, Hanuš Salz a Pavel Kubíček. Oba měli stejnou zálibu ve snowboarding a tak spolu založili dnes již velmi známou značku oblečení Horsefeathers. Jejich barvitý příběh nedávno vyšel na serveru Czechcrunch, doporučujeme si ho přečíst, dozvíte se třeba, jak vznikl název. Teď se ale podívejme na jejich nový e-shop.

Sdílet



Horsefeathers: Tenhle e-shop není nesmysl

NA VLNĚ HORSEFEATHERS

Pravda je, že kluci, dnes už pánové, z Horsefeathers jsou fakt v pohodě. Proto byla spolupráce oboustranně obohacující a šla nám hezky od ruky. Za 3 měsíce jsme spustili nový e-shop ve 3 jazykových mutacích, který se přiblížil ke svým zákazníkům hlavně díky vyladěné mobilní verzi. Zatímco grafici pracovali na návrhu, vývojáři převáděli data ze starého e-shopu a nový shop bezproblémů napojili na ERP systém Solitea Vario, ve kterém společnost vede účetnictví a agendu.

KDYŽ JE POTŘEBA VYZDVIHNOUT FUNKČNOST MATERIÁLŮ

Milovníci adrenalinových sportů postavili svůj byznys především na kvalitním a designovém oblečení, které reflektuje potřeby snowboardistů. Různých vychytávek má oblečení opravdu hodně od praktických kapsiček až po technologii vlákna a střih. Jak vyzdvihnout to důležité a zároveň udržet přehlednou a rychlou administraci? Vytvořili jsme mapu produktu a přidali řazení šablon na detailu produktu podle potřeby. Svou velkou roli v prezentaci produktu hraje také grafika založená na kontrastech.

Vychytávky, vlastnosti a technologie popsané na konkrétním produktu srozumitelně a přímo.

MINIMALISTICKÁ GRAFIKA ZALOŽENÁ NA LIFESTYLE FOTOGRAFIÍCH A KONTRASTECH

Dobré věci potřebují jen ten správný prostor, aby jejich kvalita vynikla. Grafika je hodně minimalistická, založená na výrazné typografii a kontrastu černé a bílé barvy. Vše doplňují imagové lifestylové obrázky profi prknařů. Rozsáhlý prototyp obsahoval až 42 navržených stránek a scénářů. Díky tomu se nám podařil vytvořit třeba bezvadný modul outfitů, kde Horsefeathers radí, co se k sobě hodí. 

Nebo modul setů, kde si lze vybrat bundu a kalhoty za skvělou cenu.

TENHLE E-SHOP NENÍ PRO STARÝ

To je samozřejmě vtip. Horsefeathers má širokou cílovku. Jde primárně o milovníky adrenalinových sportů, kde se najdou různé věkové skupiny. Fakt je ale ten, že jsou to vždy velmi pokrokoví lidé, kteří mají rádi nové a rychlé věci. Proto jsme v mobilní verzi vychytali nejen filtrování, ale i katalog a detail produktu, aby si rideři mohli koupit novou bundu třeba ve frontě na vlek.