WEBOVÁ ANALYTIKA
Nespoléháme se na pocity, ale na data. Webová analytika je jedním ze základních pilířů efektivního online marketingu a tvorby eshopů. Bez těch správných dat se kampaně i samotné eshopy optimalizují jen velmi obtížně.
Webová analytika se věnuje právě získání těch správných dat. Co měřit, jak a proč? Tento dynamicky se rozvíjející obor už přinesl ovoce celé řadě těch nejúspěšnějších eshopů. Nyní stojíme na prahu nové datové éry odstartované celou řadou legislativních novinek a příchodem nových technologií. Naskočte do ní s námi.
V JAKÉ FÁZI PROJEKTU JSTE?
Co Vám můžeme nabídnout?
ANALÝZA SOUČASNÉHO ŘEŠENÍ
Zjistíme silné a slabé stránky webu na základě již dostupných dat, sestavíme list doporučení, na čem nový web stavět a co naopak udělat jinak. Připravíme podklady pro designery a projektový tým k realizaci nového webu.
TVORBA STRUKTURY
Připravíme strukturu webu, která bude vyhovovat návštěvníkům i vyhledávacím algoritmům. Stavíme při tom na analytických metodách, jako jsou klasifikační analýza klíčových slov, cardsorting nebo treetesting.
SMARTLOOK ANALÝZA
Nasadíme na současné řešení webu nástroj Smartlook a analyzujeme chování návštěvníků na webu. Přesně odhalíme roadblocky na cestě ke stanoveným cílům a navrhneme, jak je odstranit.
Co Vám můžeme nabídnout?
UŽIVATELSKÉ TESTOVÁNÍ
Reální uživatelé z vaší cílové skupiny otestují na různých zařízeních návrh nového designu ještě před spuštěním e-shopu. Z naší zkušenosti jde o zdaleka nejpřínosnější testování v průběhu tvorby jakéhokoli online řešení.
NÁVRH MĚŘÍCÍ STRATEGIE
Projdeme společně vaše marketingové plány a navrhneme vhodnou měřící strategii, případně s vámi zkonzultujeme vaše současné měření a doporučíme, jak ho vylepšit a přizpůsobit systému našich e-shopů.
IMPLEMENTACE MĚŘENÍ
Samozřejmostí je implementace měření do GA4, nasazujeme také nejrůznější marketingové kódy přes Google Tag Manager, realizujeme server-side tagging, připravujeme marketingové a byznys dashboardy v Looker Studiu.
Co Vám můžeme nabídnout?
SPRÁVA ANALYTIKY
Zajišťujeme, že marketingové a měřící kódy umístěné na web přes Google Tag Manager (GTM) odesílají správná data; dohlížíme na aktuálnost a funkčnost měřících tagů v GTM; kontrolujeme data v Looker Studio reportech, kde můžete kdykoli přehledně vidět statistiky vašeho webu.
REPORTY, ANALÝZY, NASAZOVÁNÍ KÓDŮ
Obraťte se na nás s konkrétními požadavky na tvorbu reportů, analýz nebo pro nasazení marketingových a měřících kódů skrze Google Tag Manager. Nabízíme také jednorázové konzultace ohledně vašich dat.
Co Vám můžeme nabídnout?
OPTIMALIZACE E-SHOPU
Vždycky to může být lepší. Na e-shopu je potřeba průběžně pracovat, testovat ho a vylepšovat. Je vhodné například dělat uživatelská testování, analyzovat web pomocí různých nástrojů, testovat strukturu, navigaci, pokud přidáváme produkty atd.
AUDIT MĚŘENÍ
Zkontrolujeme, jestli vaše měření a nastavení marketingových kódů fungují správně. Zajistíme testovací provoz, na kterém vše řádně vyzkoušíme a zaručíme relevanci dat. Doporučíme, co lze ještě vylepšit a opravíme případné nedostatky v měření a reportingu.
ŠKOLENÍ
Naučte se vyhodnocovat svá data přes GA4, Looker studio a jiné nástroje na některém z našich školení.
JSME ANALYTICKÝ TÝM
V ÚSTÍ NAD LABEM
Jsme strážci i průzkumníci dat (nejen) pro e-shopy WPJ. Na vlastní datové vrstvě pro vás stavíme spolehlivé systémy měření návštěvnických dat. Dohlížíme na vaše potřeby při jejich interpretaci pro další byznysové využití. Naši analytici mají dlouholetou zkušenost nejen s daty, ale přímo s marketingem a vědí tak, co v datech hledat. Působíme v Ústí nad Labem, protože vidíme potenciál tam, kde jiní ne.
máte zájem o
naše služby?
Domluvte si s námi konzultaci.