Není sekačka jako sekačka

objednávek za měsíc
39
napojení
na TPV
realizace
6 měsíců
český
výrobce

Stejně jako není e-shop jako e-shop. Navrhnout a vytvořit e-shop pro výrobce sekaček Spider byla výzva. Stroj potřeboval dost prostoru, aby ukázal jak precizní, flexibilní a ostrý je. Potřebovali jsme potencionálním zákazníkům předat prostřednictvím shopu téměř reálnou zkušenost se sekačkou. Zároveň měl e-shop usnadnit komunikaci s B2B partnery po celém světě a umožnit B2C zákazníkům nákup náhradních dílů, které si dokáží vyměnit bez profesionální pomoci. 

Design e-shopu

E-shop, který vyzdvihuje kvalitní
český produkt a inovativní přístup

Abychom nechali sekačky vyniknout, postavili jsme prezentaci na e-shopové platformě, plní funkce e-shopu a webu zároveň. Díky reálným fotkám a videím se podařilo představit a nechat vyniknout vlastnosti dálkově řízených sekaček Spider. Uživatelé se mohou prostřednictvím webové prezentace s jednotlivými stroji důkladně seznámit a udělat si o nich zcela reálnou představu. Výběr usnadní také přehledné porovnání modelů.

 

B2B i B2C po celém světě

Spider má prodejní síť s oficiálním zastoupení po celém světě. E-shop musí usnadňovat komunikaci a objednávky registrovaným partnerům. Pomocí celé řady pravidel dokážeme ovlivnit, co a v jakém státě může uživatel nakoupit a jaké má možnosti se svým statusem (distributor, dealer, koncový zákazník). Pro B2C zákazníky slouží e-shop jako katalog i těch nejmenších součástek, které lze ve stroji vyměnit, nakoupit však může jen ty, jež je schopen bez problému vyměnit sám, u náročnějších operací ho odkazujeme na nejbližší servisní středisko. Prodej jednotlivých součástek na e-shopu velmi usnadilo napojení na výrobní program TPV.

Aktuálně běží česká a mezinárodní mutace v anglickém jazyce. Zabýváme se řešením, které umožní využívat e-shopovou platformu i distributorům v zahraničí. Kromě e-shopu pro Spider pravidelně připravujeme celou řadu grafických materiálů pro online a offline využití v ČR i zahraničí.

Názor klienta

Digitální studio WPJ nás na první pohled zaujalo jednoduchou, a přece velmi osobitou grafikou. To byl vlastně prapůvod toho, proč jsme se rozhodli WPJ kontaktovat. O to větší pro nás bylo překvapení, když jsme zjistili, že grafika je možná to poslední, v čem jsou velmi dobří. Zadali jsme jim nelehký úkol –kromě nového webu vytvořit i poměrně složitý e-shop plný výjimek a omezení. WPJ si s ním ovšem poradilo s profesionálním přehledem a mělo s námi svatou trpělivost. Dnes mohu říci, že se stalo naším důležitým partnerem a doufám, že nás do budoucna bude čekat více úspěšných projektů.

Ing. Michaela Dvořáková

Padli jsme Vám do oka?
přijďte k nám na  a nezávaznou schůzku.