Českým výrobkům z ovčí vlny
jsme otevřeli dveře do světa

objednávek za měsíc
3000 
kompletní
převod dat
realizace
2,5 měsíce
roční obrat
40 milionů

 

Majitele Ovečkárny.cz Martina Bernátka už možná znáte z Mladého Podnikatele nebo z inspirativního článku v dReport.cz. Naše cesty se propojily v momentě, kdy měla Ovečkárna namále. Dodavatel zastaralého e-shopového řešení panu Bernátkovi vypověděl smlouvu. Ovečkárna potřebovala za 3 měsíce změnit nejen dodavatele, ale také design celého e-shopu. K nám do Krkonoš se Ovečkárna ze Zlína dostala na doporučení, více o naši spolupráci si poslechněte v našem společném rozhovoru.

Co o naší spolupráci řekl majitel Ovečkárny, Martin Bernátek

 

Design e-shopu

 

Nový plně funkční shop za 90 dní

Za necelých 90 dní jsme vytvořili originální responzivní shop s uživatelsky přívětivou strukturu v 5 jazykových mutacích a s kompletním transportem všech dat, napojením na sklad a účetní program Pohoda. Výrobky z ovčí vlny zlínské firmy dnes těší tisíce lidí na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku i Anglii.

 

 

Vyladěno pro mobily

 

Po 1,5 roce přišel čas na redesign

Někomu možná přijde redesign po necelých dvou letech jako uspěchané rozhodnutí, ale Ovečkárna v tom viděla příležitost posunout svůj byznys zase o kus dál. Na základě brand manuálu od kreativní agentury Creepy a uživatelské analýzy z marketingové agentury ULab se rozhodli provést nejen grafické změny, ale i technické. Návrhy na změny jsme na osobní schůzce s majitelem Ovečkárny probrali a pustili jsme se do práce. I když bývá kooperace s jinými agenturami komplikovaná, zvládli jsme to celkem hravě, a to hlavně díky tomu, že jsme měli společný zájem a redesign jsme projektově řídili.

Tvoříme originální e-shopy,
které rostou s byznysem

Ovečkárna je toho důkazem, během letního redesignu jsme změnili:

  • věrnostní program, který láká zákazníky k registraci,
  • možnost registrace i v nákupních krocích – po registrace okamžitá změna ceny za objednávku i za dopravu,
  • online systém pro reklamace a vrácení zboží –  obchodník má všechny potřebné údaje o vráceném či reklamovaném zboží a zákazník bez zbytečných komplikací může vrátit zdarma balíček prostřednictvím Zásilkovny,
  • transakční e-maily dle grafického návrhu a automatizované e-maily v určitém termínu od objednávky,
  • propracované obsahové stránky, které pomáhají zákazníkům s nákupem.

Názor klienta

Základ je symbióza mezi dodavatelem řešení a majitelem e-shopu. E-shopové řešení musí růst a rozvíjet se s podnikáním. Samozřejmostí je i dobrý marketing. Když tohle vše do sebe zapadne, máte vyhráno. Wpj je dodavatel, kterého rozhodně můžeme doporučit.

Martin Bernátek