Zpověď českého e-shopaře

14. 08. 2019

Boj s časem i dodavatelem o vlastní e-shop. "Rozhodněte se pro změnu!" říká majitel Ovečkárny.cz

Rozhodli jsme se reference dělat tak trochu jinak. Zajímá nás totiž, co je denním chlebem našich klientů, majitelů e-shopů. Z čeho mají strach, co je pro ně rutina, jak přemýšlí nad automatizací, jak si vybírají e-shopové řešení a proč si vybrali raději e-shopové řešení na míru než open-source. Na první klapku jsme natočili premiérový díl Zpovědi českého e-shopaře s Martinem Bernátkem, úspěšným e-shopařem. Podívejte se a dozvíte se mimo jiné i to, proč e-shopaři přestávají důvěřovat agenturám. 

 

Ovečkárna.cz – finalista Shoproku 2018

Rok předtím ale pan Bernátek nevěděl, zda Ovečkárna.cz vůbec přežije sezónu. Proč? Předchozí dodavatel nedodal e-shop v domluvené kvalitě a navíc Ovečkárně vypověděl smlouvu. Majitel Ovečkárny potřeboval najít rychle nového dodavatele, který zvládne za 90 dní vytvořit nový originální e-shop a přemigrovat stávající data na nové řešení s minimální ztrátou. A to pro nás nebyl žádný problém! Díky aktivní spolupráci ze strany Ovečkárny a profesionálnímu projektovému řízení vše běželo hladce a e-shop jsme spustili týden před domluveným termínem.

Ovečkárna v číslech

Jak pan Bernátek sám říká, změna e-shopového řešení mu otevřela další možnosti rozvoje. Během jednoho roku se v Ovečkárně zvýšil počet zaměstnanců ze 4 na 12. Produkty z ovčí vlny si díky mutacím mohou koupit také lidé ze Slovenska, Maďarska nebo Rumunska. Starý e-shop měl v roce 2017 obrat 13 877 490 Kč. Nový e-shop měl za rok 2018 obrat 21 349 240 Kč. Odhad obratu pro rok 2019 je 33 milionů.

E-shop Ovečkárna je jedinečná svou širokou nabídkou produktů z ovčí vlny. Většina výrobků navíc pochází z české produkce. Chcete se dozvědět o úspěšném podnikání zlínského prodejce víc? Podívejte se na rozhovor Mladého podnikatele z roku 2017.

Padli jsme Vám do oka?
přijďte k nám na  a nezávaznou schůzku.