Dejte zákazníkům slevy, po kterých touží

24. 02. 2020

 

S naším novým slevovým modulem je nastavíte snadno. 

Do nového roku jsme skočili opět jak jinak než po hlavě. V oblasti vývoje jádra e-shopu jsme se zaměřili hlavně na dokončení očekávaného nového modulu slev. Ten výrazně rozšiřuje nabídku slevových akcí na e-shopu a přináší tak úplně nové možnosti jejich marketingového využití. Už během prvních pár dní ostrého provozu se ukazuje, že stovky hodin strávených vývojem modulu, který naši klienti dostali v rámci bezplatné aktualizace, byly dobře investovaným časem. 

 

„Zdravím, slevy fungují přesně tak, jak jsem potřeboval. Nemá to chybu. Jednoduché nastavení! Tohle se vám povedlo – díky!“
– Martin C., victus.cz

 

A jak že tedy slevy fungují?

Nastavení slevové akce funguje na principu podmínek, při jejichž splnění zákazník získá nějaký konkrétní benefit. Podmínky je možné mezi sebou kombinovat a poskládat je můžete například z:

  • rozmezí celkové ceny nákupu nebo určitých produktů,
  • nákup konkrétních produktů,
  • množství zakoupených produktů (konkrétních, v rámci sekce…),
  • omezení pro konkrétní stát, jazykovou mutaci nebo měnu,
  • omezení kombinace s jinou slevou,
  • použití pouze určitým typem uživatele (registrovaný, neregistrovaný, velkoobchodní, člen určité skupiny uživatelů…),
  • použití pouze na první nákup uživatele,
  • počet použití na jednoho uživatele nebo celkový počet použití.

U každé slevy můžete nastavit časové omezení platnosti. Díky tomu akci jednoduše připravíte předem na určité časové období, aniž byste museli v daný okamžik cokoli dělat nebo být přítomni u počítače.

Slevy, které si zákazníci zamilují

Při splnění podmínky nebo kombinace podmínek uživatel získá nějaký benefit. Může to být například:

  • sleva na celý nákup,
  • sleva na vybrané produkty, na nejlevnější produkt v objednávce, sleva na n-tý produkt (2+1 zdarma, jeden a druhý za polovinu),
  • dárek k nákupu, 
  • doprava zdarma,
  • aktivace speciální cenové hladiny,
  • přičtení bodů do věrnostního programu a další.

Každou z takto nadefinovaných „slev“ je možné doplnit upozorněním v košíku – o tom, že probíhají a co je třeba udělat, aby je zákazník využil, a o tom, že se akci (slevu) podařilo úspěšně aplikovat (využít, odečíst).

Výhodou je testovací režim – možnost aktivovat akci pouze pro administrátory e-shopu a pečlivě si otestovat, zdali kombinace podmínek a následných akcí funguje přesně tak, jak si představujete ještě předtím, než ji aktivujete veřejně zákazníkům.