Nordbeans - Pražírna z Liberce s řešením pro B2B i B2C
28. 09. 2024 4 minuty
23. 07. 2024 3 minuty Zákazníci
Firma založená v roce 2003 s původem ve Velké Británii je dnes jedničkou na trhu v segmentu s barefoot obuví. Vivobarefoot, ve volném překladu žít na boso, byli prvními prodejci s bosou obuví, mají nejširší nabídku produktů na většinu příležitostí a při výrobě používají své patentované technologie a co nejvíce ekologických a recyklovaných materiálů. Boty si můžete koupit na prodejně v Praze, na partnerských prodejnách a nebo na novém e-shopu.
Původní řešení již nevyhovovalo technickým požadavkům a zároveň mělo spoustu omezení při správě. Klient vivobarefoot.cz tedy hledal řešení, které bude uživatelsky přívětivé jak pro zákazníka, tak i pro administrátory e-shopu.
Při tvorbě grafického návrhu jsme pracovali s brand manuálem a krásnými lifestylovými fotkami, které zákazníka provází celým e-shopem. Design je celkově moderní a vzdušný, stejně jako jsou samotné boty Vivobarefoot. E-shop jsme navrhovali mobile first a klasickou hlavičku u desktopového zobrazení jsme nahradili tou mobilní. Kromě hlavních bannerů, prokliků do kategorií a novinek, najdeme na homepage i odkomunikované výhody barefoot obuvi, blog a nebo napojení na instagram, kde mají fotky plovoucí efekt. Skvělým pomocníkem při výběru barevné varianty produktu z katalogu je změna hlavní fotky při najetí na jinou barevnou miniaturu.
E-shop má B2C i B2B řešení. Nabízí rovnou dvě jazykové mutace, CZ a SK, které mají nastavené i své vlastní měny. Probíhá zde kompletní obousměrná synchronizace s Pohodou a pro snadnou reklamaci a vrácení zboží používají náš modul.
Chcete nahlédnout do efektivní administrace wpjshopu a dozvědět se o dalších funkcích platformy? Kontaktujte nás, rádi vám pošleme demo e-shopu.