Nordbeans - Pražírna z Liberce s řešením pro B2B i B2C
28. 09. 2024 4 minuty
11. 06. 2024 5 minuty Zákazníci Case study
Kdo by neznal Manufakturu. Jejich prodejny na Vás dýchnou příjemným dojmem, skvěle vyškolený personál Vám vždy se vším pomůže a díky produktům s tradičním přírodním složením z lokálních surovin se budete i doma cítit jako v lázních. Firma se 100% českými kořeny se na trhu pohybuje již od roku 1991 a nově mají e-shop od WPJ.
Jak už bývá zvykem, se změnou e-shopu často přichází i změna pokladního systému. Ani u Manufaktura.cz tomu nebylo jinak. Naším společným cílem bylo vytvořit omnichannel řešení, kdy bude nový e-shop napojený na 54 prodejen v ČR a SK, aby mohl zákazník využívat věrnostní program na prodejně a zároveň i online. Potřebnou změnou prošlo také zobrazení pro mobilní zařízení, rychlost, ale i automatizace.
Krásné prodejny a originální ilustrace, které jsou pro Manufakturu tak typické, jsme promítli i do grafiky nového e-shopu. Celý návrh obsahoval 80 stránek a téměř polovinu z nich tvořilo zobrazení pro mobily. Vizuál a barevnost e-shopu jsou propracované, ale zároveň jednoduché se záměrem nechat vyniknout povedený design produktů. Na homepage zákazník najde spoustu dlaždic pro odkomunikování produktových řad, oblíbených a oceněných produktů, ale i úvodní banner rozdělený do 3 bloků, kam je možné kromě fotek a grafik přidat i video, které se přehledně zobrazí i na mobilním zařízení. Detail produktu je plný povedených produktových fotek doplněných o videa, která jsou vložena přes administraci bez nutnosti propojení s YouTube. Pro podporu produktových kolekcí je na detailu připravená sekce kompletní péče, kde jsou díky modulu dynamicky související zboží doplněny produkty ze stejné produktové řady.
Nové řešení nyní běží v české a slovenské mutaci a v blízké době přibude i anglická verze. Řešení je napojené na český ERP systém Byznys, který řídí sklady a také na pokladní systém od společnosti PVA. Ten kompletně řídí slevový systém, e-shop je s ním synchronizován a validuje s ním veškeré slevové akce. Registrovaní zákazníci vidí všechny své nákupy přehledně ve svém účtu, kde mohou sbírat a následně i uplatnit body jako slevu na nákup. E-shop obsahuje spoustu vychytávek, jako jsou dárky k produktu, slevové vouchery a certifikáty, které lze uplatnit online i na prodejnách a nebo modul moje prodejna, kde si zákazník vybere svou nejbližší prodejnu a podle toho poté vidí dostupnost a informace o doručení konkrétního zboží.
Chcete nahlédnout do efektivní administrace wpjshopu a dozvědět se o dalších funkcích platformy? Kontaktujte nás, rádi vám pošleme demo e-shopu.