Zimní firemka, aneb jak rappeři po horách v mlze chodili
14. 01. 2025 2 minut
28. 02. 2024 3 minuty Zákazníci
Království tianDe se již 9 let pohybuje na českém a slovenském trhu a jedná se o největší e-shop s produkty značky tianDe v Evropě. Stabilní firma svou popularitu mezi zákazníky získala díky propacovanému věrnostnímu programu, skvělému zákaznickému servisu, ale i dalším benefitům. Spokojenost potvrzuje i více než 14 500 pozitivních recenzí na Heureka. Nově mají e-shop z naší dílny.
Naším společným cílem bylo vytvořit nový e-shop království-tiande.cz, který bude klientovi usnadňovat každodenní práci a umožní mu stálý růst. Původní řešení bylo často nestabilní a při návštěvě většího množství uživatelů e-shop nápor často nevydržel. Klient také potřeboval řešení, kde bude moci efektivně spravovat jazykové mutace a přizpůsobit obsah podle cílené země.
Grafický návrh vychází z brand manuálu. Hlavní důraz jsme kladli na přehledné odkomunikování velkého množství akcí, jelikož jich na e-shopu probíhá často vícero zároveň. I velký počet produktů si žádal péči. Ať už z pohledu vyhledávání, které je na webu dominantní, tak i co se přehlednosti v katalogu produktů týče. Obsáhlý detail produktu poskytuje zákazníkovi spoustu informací, jako je počet věrnostních bodů, všechny potřebné popisy produktu i informace o aktivních složkách ve složení. Oříškem pro nás byl košík. Království tianDe má propracovaný systém odměn a dárků k produktům i objednávkám nad určité hodnoty. Bylo tedy potřeba v košíku vše přehledně zobrazit a zároveň nezapomenout na vypsání věrnostních bodů a jejich možné uplatnění. Vše se podařilo uspořádat a to i pro mobilní zobrazení.
Napojení samotné bylo složitější než obvykle, jelikož klient kromě změny poskytovatele měnil i účetní systém z Heliosu na Flexibee. Řešili jsme zde tři propojení najednou. Napojení ABRA Flexi a fulfillmentu Mailstep, který e-shopu zajišťuje expedici a kompletně vše co se skladů týče. Celý e-shop jsem také napojovali na specifický věrnostní program a provizní systém tianDe. Novinkou pro nás byla integrace s Coworkers Chatbotem, který se na nás napojil pomocí našeho GraphQL API a můžeme tuto integraci nyní nabízet i dalším zákazníkům. Celkově se nám podařilo zautomatizovat hodně procesů, zajistit rychlejší synchronizaci skladovosti a napojit řešení na Incomaker a Daktelu. Spolupráce probíhala bez problému a e-shop jsme spustili o měsíc dříve, než bylo v plánu. S klientem budeme navíc spolupracovat i v rámci našich dalších poskytovaných služeb, jako je analytika, grafika a marketing.
Chcete nahlédnout do efektivní administrace wpjshopu a dozvědět se o dalších funkcích platformy? Kontaktujte nás, rádi vám pošleme demo e-shopu.