Tvoříme e-shopy
Novinky

Keen - od sandálů s chránící špičkou po celosvětového oblíbence

23. 02. 2023 4 minut Zákazníci

Mohou sandále ochránit i prsty na nohou? Tak přesně díky této otázce vznikla roku 2003 značka Keen. Jejich ikonické sandále s gumovou špičkou se staly hitem, firma se rozrostla a v jejich sortimentu dnes najdeme boty na turistiku do lehkého i těžkého terénu, ale i boty na volný čas či do města. Značka ohleduplná k životnímu prostředí má své zastoupení i u nás v České republice a my jsme se postarali o jejich nový e-shop.

Sdílet



Keen - od sandálů s chránící špičkou po celosvětového oblíbence

GRAFIKA ZALOŽENA NA ŽLUTÉ BARVĚ A LIFESTYLOVÝCH FOTKÁCH

Keenfootwear je po Rafiki a Hannah již třetím e-shopem z naší dílny pro skupinu Outdoorconcept. Vzhled nového e-shopu vychází z brand manuálu značky Keen. Pracujeme proto převážně se žlutou barvou Hello Yellow, reprezentující energii, radost a bezpečnost, což skvěle vystihuje značku. Celá grafika e-shopu se drží v čistém, moderním a hlavně funkčním stylu. E-shopem zákazníka provází spousta lifestylových fotek, na jejichž kvalitě si Keen zakládá. Cílem je vyvolat pocit opravdovosti a spjatosti s přírodou, jelikož se značka Keen ve výrobě obuvi zaměřuje na ekologii. Ve svých produktech nahrazují a eliminují zbytečné chemikálie a používají materiál z recyklovaných PET lahví.

UNIKÁTNÍ FILTROVÁNÍ VELIKOSTÍ

Nový e-shop má spoustu vychytávek. První z nich je přehledné filtrování, kde lze obuv vybrat podle aktivity a nebo použité technologie. Snažili jsme se zároveň vyřešit problematiku různých velikostí obuvi pro různá pohlaví v různých měrných jednotkách. Pro usnadnění výběru velikosti jsme proto přidali převodník velikostí, díky kterému jsme zároveň eliminovali počet vratek. Zákazník filtr najde jak na detailu produktu, tak při výběru varianty produktu. Může si díky tomu vydefinovat výběr velikosti v evropském, anglickém či americkém číslování a nebo dokonce i v centimetrech. U detailu produktu jsme zůstali a zaměřili se na zobrazení dostupnosti. Nově zákazník vidí dostupnost zboží jak na e-shopu, tak i na jedné ze 42 prodejen v České republice. Všechny prodejny si zákazník může přehledně zobrazit na webu a snadno tak zjistit, kterou má nejblíže.

NAPOJENÍ

Při tvorbě e-shopu jsme mysleli i na vstup na zahraniční trh a připravili ho na další jazykové mutace. Co se napojení týče, tak je celý e-shop napojen na IS SAP. Objednávky vytvořené v e-shopu jsou tak na IS automaticky odesílány a tam pak dochází ke zpracování a expedici. Opačným směrem do adminu e-shopu chodí informace o změně stavu objednávek, díky čemuž chodí oznámení zákazníkovi.

MÁTE ZÁJEM O WPJSHOP?

Chcete nahlédnout do efektivní administrace wpjshopu a dozvědět se o dalších funkcích platformy? Kontaktujte nás, rádi vám pošleme demo e-shopu.