Manufaktura a Ovečkárna slaví úspěch na WebTop100 a Internet Effectiveness Awards!
06. 12. 2024 4 minut
08. 02. 2023 5 minut Zákazníci
Od spuštění nového e-shopu Pompo uběhlo téměř půl roku. Ucelené řešení s napojením na 80 prodejen a propracovaným věrnostním programem vyniká svou rychlostí a přehledností, kterou si drží i přes širokou škálu sortimentu. V novém roce jsme se s týmem z Pompa stihli potkat u nás ve wpj, kde jsme kromě plánů do budoucna probrali i spokojenost s novým e-shopem a průběhem naší spolupráce.
„Vybírali jsme celkem dlouho, jelikož jsme hledali někoho, kdo má reference s napojením na prodejny. Nakonec jsme dospěli k tomu, že firem, které zvládají vytvořit funkční omnichannel, není moc. Ostatní dodavatelé často naráželi na kapacitu a neuměli vyřešit filtrování skladu konkrétní prodejny, což pro nás bylo rozhodující. Svůj vliv měla i reference na Hanibal, kde jsme viděli, že spojení s prodejnami umíte. Mají sice pouze 3 prodejny, ale i tak jsme viděli, že vše funguje jak má a to bylo hlavním argumentem, proč jsme začali diskutovat o wpj.“
„Rychlost, napojení na prodejny, reference, dodržení termínů a splnění požadavků. Přechod na nové řešení vycházel časově na začátek naší hlavní sezóny, což znamenalo jít do rizika. Potřebovali jsme si být jistí, že se vše zvládne včas. Takže jsme se spojili s Hanibalem, Chimpanzee a s pár dalších vašich klientů a všichni nám potvrdili, že timeline nebyl sebemenším problémem. U původního řešení jsme byli nespokojení především s rychlostí platformy, takže to pro nás byl také důležitý bod. Díky zkušenostem z minulosti jsme věděli, že nehledáme žádnou velkou firmu, která sice má svou platformu a vyvíjí jádro, ale pak vše upgraduje na novou verzi a vás nechá na té staré. I z tohohle pohledu se nám vaše řešení líbilo a rozhodnutí padlo nakonec rychle.“
„Ze začátku jsme se průběhu upřímně trochu báli a to především kvůli našim zkušenostem z minulosti s jinými firmami. Hlavním strašákem procesu bylo, abychom stihli termín spuštění, který byl v období, kdy začnou narůstat objednávky a mohlo dojít k nějakým problémům. Nakonec to byla první sezóna, během které jsme se nebáli, že se cokoli pokazí. Samozřejmě se vždycky objeví nějaké menší zádrhely, ale vše se vyřešilo vždy obratem a na spolupráci nemáme co vytknout.“
„Největším rozdílem je určitě rychlejší práce v adminu, což byl také jeden z našich požadavků oproti původnímu řešení. Pak také vychytávky typu hromadné úpravy, které znatelně usnadňují práci našim produkťákům.“
„Málo kdy Vás někdo napřímo pochválí, lidé se ozvou zejména když jim něco nevyhovuje. Ale vidíme, že díky přehlednosti a funkčnosti e-shopu řešíme určitě méně stížností a dotazů, takže se dost ulevilo naší zákaznické. Dříve lidé často volali s dotazy typu jak mají dokončit objednávku, kde se přihlásí, kde mají na co kliknout, což se teď děje minimálně. S čím jsme naprosto spokojeni je košík, který jsme řešili hned na začátku při výběru nového poskytovatele. Máme rádi jednoduchý a rychlý košík, kde se zákazníci nijak nezaseknou, a který přinese zvýšení konverzí a sníží míru opuštěnosti košíku. Pozitivní feedback nám dali někteří dodavatelé, kteří mají srovnání se zahraničními e-shopy a náš nový se jim líbí.“
Chcete nahlédnout do efektivní administrace wpjshopu a dozvědět se o dalších funkcích platformy? Kontaktujte nás, rádi vám pošleme demo e-shopu.