Nordbeans - Pražírna z Liberce s řešením pro B2B i B2C
28. 09. 2024 4 minuty
25. 10. 2022 7 minut Zákazníci
Pokud hledáte kvalitní přírodní doplňky stravy, vyrobené z opravdu čistých surovin a testované na těžké kovy, pesticidy, plastifikátory a plísně, tak je AROHA tou správnou volbou. Majitelé e-shopu, Adam a Tomáš, jsou již od roku 2018 tvůrci jednoho z nejpopulárnějších českých podcastů s názvem Brocast, do kterého si zvou zajímavé osobnosti napříč všemi obory. Kromě podcastu se také pustili do analýzy trhu s doplňky stravy a zjistili, že sehnat kvalitní vitamíny s dostatečným množstvím účinných látek je těžší, než očekávali. Vznikly tak kvalitní produkty pod značkou AROHA, vyrobené v laboratoři prověřené Evropskou unií a baleny do 100% recyklovatelných obalů. Seznamte se s jejich novým e-shopem.
Čistota a kvalita jsou při výrobě doplňků stravy AROHA důležitými aspekty, a proto jsme vytvořili e-shop ve stejném duchu - kvalita a čistý design. Při tvorbě grafického návrhu jsme vycházeli z jednoduché černobílé barevnosti loga. Stejně jednoduchá typografie s výraznými nadpisy ve spojení s jednoduchými linkami lehce evokuje "novinový" design, a tak z grafiky doslova vystupují jak barevné fotky produktů, tak i fotky lifestylové. Díky tomu, že e-shop nabízí pouze 6 produktů, jsme mohli dát každému z nich prostor zazářit. Na detailu produktu jsme si pohráli s obrázkem z etikety, což dodává každému detailu na originalitě. Stejnou péči dostaly i ikony účinků s podrobným obsahem. Nezapomněli jsme ani na přehledný košík, kde zákazník vidí přesné datum doručení vybraného zboží a skladovost produktu. Další obsahové stránky také nezůstaly bez povšimnutí a svým designem celkově zapadají do konceptu hodně obrázků a co nejméně textu. Nový e-shop je nyní i více uživatelsky přívětivý. Vyjma úprav designu jsme se koncentrovali také na optimalizaci mobilní verze e-shopu, včetně samotného detailu produktu.
Původní e-shop AROHA byl z pohledu rychlosti nevyhovující a práce s expedicí zboží klientovi dlouhodobě nevyhovovala. Nový e-shop po technické stránce nevyžaduje napojení na externí informační systém a díky funkcím administrace wpjshop klient získal e-shop, který mu zefektivnil a zjednodušil práci. Kromě rychlejší a automatizované expedice, našeho skladového řešení, či tisku štítků z Balíkobotu, nabízí nový e-shop snazší práci s účetními daty, které lze exportovat z e-shopu do účetního programu.
Čím je Váš produkt unikátní?
„Nejunikátnějším produktem je Magnesium, na které se stojí virtuální fronty. Produkt je kombinací dvou nejaktivnějších forem magnesia, které se nejlépe vstřebávají a snadno se tak dostanou do tkání těla. Jedna forma je pro mozek a druhá pro srdce, proto jsou tak populární. Obecně si zákazníci naše magnesium cení, protože jim pomáhá zlepšovat kvalitu spánku.“
Jaký Váš produkt je nejdůležitějším / nejprodávanějším?
„Magnesium máme bohužel často vyprodané, takže nejprodávanějším produktem je Krill oil, což jsou kapsle s omega 3. Krill je lovený přímo u Antarktidy udržitelným způsobem ve velmi omezeném počtu, aby nedocházelo k narušení potravního řetězce u volně žijících živočichů.“
Jak byste zhodnotil společnou spolupráci a proces tvorby e-shopu?
„Se spoluprací jsme spokojeni. Projekt trval déle, než bylo původně v plánu, ale tam byl problém spíše na naší straně, kde jsme byli více pracovně vytížení a nemohli jsme se věnovat pouze tvorbě nového e-shopu.“
Jak se Vám v našem adminu pracuje?
„Oproti původnímu řešení je to změna, na kterou jsme si museli chvíli zvykat. Nicméně za nás všechno funguje jak by mělo. Původní řešení nám poskytovalo volnější ruce v tvorbě nových landing pages nebo úprav, na druhou stranu to nebylo tak udržitelné a stabilní, což je důvod, proč jsme chtěli přejít na nové řešení.“
Chcete nahlédnout do efektivní administrace wpjshopu a dozvědět se o dalších funkcích platformy? Kontaktujte nás, rádi vám pošleme demo e-shopu.