Charitativní MTBO pro Domácí hospic Duha
17. 09. 2024 5 minut
23. 09. 2022 6 minut Zákazníci
Od roku 2017, kdy začala naše spolupráce s Ovečkárnou, jsme společně stihli několik velkých a pravidelných úprav e-shopu. Zájem o produkty se stále zvyšuje, což dokazují neustále rostoucí čísla objednávek a ročního obratu. Za minulý rok Ovečkárna zaznamenala meziroční nárůst v obratu o 96 % na celkový obrat 187 milionů korun. Pozadu nezůstal ani počet objednávek, kde došlo ke zvýšení o 81 % a to na více než 192 tisíc. Neustále se stupňující zájem o produkty z ovčí vlny také zvyšuje i požadavky zákazníka na přívětivost a funkčnost e-shopu. Díky tomu vzniká ve spolupráci s námi každý rok redesign. Výjimkou nebyl ani rok letošní, kdy jsme redesign realizovali v rekordním čase.
Každoroční modernizace a zlepšení uživatelského zážitku i použitelnosti pro cílovou skupinu je samozřejmostí každého redesignu. Všechny zmíněné faktory totiž hrají významnou roli pro celkové zvýšení konverzního poměru na e-shopu a napomáhají celkovému růstu. Mezi další hlavní body letošního redesignu patřily ale i konkrétnější požadavky, jako například zvýraznění členského programu ovčí rodinka, rozšíření šířky stránek a nebo usnadnění výběru správné velikosti produktů.
Celý proces jsme započali na společné schůzce v první polovině dubna na veletrhu Reshoper, kde jsme dohodli předběžný termín realizace a zběžně i hlavní body redesignu. Ucelené zadání a důkladnější konzultace proběhla 17. června u nás ve Vrchlabí u grilu na terase, kdy nás navštívil celý tým z Ovečkárny. Zadání bylo jasné a příprava nového grafického návrhu začala měsíc poté. Díky skvělé komunikaci hned od začátku byl námi vytvořený návrh téměř bez komentářů na úpravy a s kódováním a vývojem nových funkcionalit jsme začali 12. srpna. Nepřetržitá práce našeho kodéra Jirky vedla k tomu, že byl redesign nakódovaný za 2 týdny a bylo vše ready na schválení a testování.
E-shop s novým designem jsme spustili 19. září. A co se nám tedy povedlo? Díky zmíněnému rozšíření stránek je nyní možné zobrazení 5 produktů vedle sebe a došlo k přidání šesté hlavní kategorie „Do práce“. Ovčí rodinku na novém desginu teď už téměř nepřehlédnete. Kromě vícero zvýraznění na hlavní stránce je nyní u každého produktu přidána i rozdílná cenová nabídka se slevou pro členy ovčí rodinky. Na několika místech jsou tak komunikovány benefity, které členství přináší, což vede ke zvýšení motivace se stát členem. Pro usnadnění výběru velikostí snížení počtu vráceného a vyměněného zboží, byl přidán nový velikostní průvodce. Zákazník zde najde rady a návody jak si správně změřit délku chodidla a další tipy, které vedou k výběru padnoucího produktu.
Kromě úprav na designu jsme samozřejmě nezapomněli na pokrok ze strany vývoje. E-shop Ovečkárna.cz má nyní i s češtinou 6 jazykových mutací, a proto jsme se jako první zaměřili na ně. Nově jsme na e-shop přidali automatické importy recenzí ze srovnávačů zboží v Maďarsku a Rumunsku. U recenzí jsme ještě zůstali a integrovali jsme překladače DeepL využívající AI pro překlad zahraničních recenzí. Následovalo nasazení modifikované hlídací ovečky, aby se k zákazníkům dostávaly co nejaktuálnější notifikace o naskladnění nových produktů a možnost využití nových příplatků ke zboží a prodloužené záruky.
Jak šel čas s Ovečkárnou ve wpj.
Chcete nahlédnout do efektivní administrace wpjshopu a dozvědět se o dalších funkcích platformy? Kontaktujte nás, rádi vám pošleme demo e-shopu.