Zimní firemka, aneb jak rappeři po horách v mlze chodili
14. 01. 2025 2 minut
25. 07. 2022 7 minut Zákazníci
Česká outdoorová značka, která vznikla na konci osmdesátých let minulého století, to je Hannah. Značka založena nadšenci do sportu a adrenalinu, za účelem získat kvalitní, komfortní i funkční oblečení k překonání svých limitů. To samé jsme měli na paměti i my při vytvoření nového e-shopu právě pro Hannah. Naším úkolem bylo spojit původní nevyhovující e-shop s brandovým webem a vytvořit tak e-shop nový, který bude jednoduchý na správu, ale zároveň přehledný, funkční a originální.
Design nového e-shopu doprovázel kompletní redesign vizuální identity značky, která nastala po více než třiceti letech existence. Celkový design značky Hannah je nyní založen primárně na imagových fotkách a videích, které se tak staly i základním pilířem grafiky pro e-shop. U návrhu e-shopu jsme se zaměřili i na to, aby byla grafika čistá, moderní, intuitivní a především funkční. Pro klienta byla od záčátku důležitá perfektně vyladěná mobilní verze e-shopu, díky čemu také proběhla důkladná optimalizace košíku pro mobilní zařízení hned mezi prvními kroky.
Výběr produktů jsme se zákazníkovi snažili co nejvíce zjednodušit a to hned od počátku jeho cesty. Při otevření katalogu zákazníka uvítá veliký banner, ve kterém jsou vázané produkty pro rychlý a snadný výběr. Dále jsme také vytvořili zcela nový přehledný filtr produktů, kde mimo běžných věcí, jako jsou velikosti, barvy a ceny, lze zboží filtrovat i podle aktivity, pro kterou jsou produkty určeny.
Ani detail produktů jsme neponechali bez povšimnutí. Zákazník po otevření detailu produktu snadno zjistí jeho dostupnost nejen na eshopu, ale i v kamenných prodejnách, které si pomocí vyhledávače prodejen přehledně zobrazí na webu. Usnadnění výběru produktu pro nás bylo alfa omega. U detailu tak zákazník najde fotku produktu samostatného, na postavě, jako hotový outfit, ale také video. Zde je produkt natočen na postavě rovnou z několika pohledů. Nechybí samozřejmě ani popis a doplňující parametry. Nový e-shop klade důraz na technologie, které Hannah na svých produktech používá. Proto jsme vytvořili samostatnou podstránku, která se technologiemi zabývá a zákazník má tak všechny potřebné informace na jednom místě.
E-shop je napojen na IS SAP, kde probíhá zalistování produktů, cenění a fakturace. Samotný obsah je ale administrován u nás ve wpjshopu, jelikož náš editor nabízí daleko více možností. A jak to celé tedy funguje? Objednávky vytvořené v e-shopu jsou automaticky napojené do SAPu, kde dochází k jejich zpracování a expedici. Opačným směrem chodí změny stavů objednávek, na základě kterých e-shop informuje zákazníky. Vše je optimalizováno tak, aby byla maximálně zachována rychlost e-shopu a zákazníci měli vždy aktuální informace o skladové zásobě a momentálním stavu svých objednávek.
Tento e-shop zažil hodně prvenství. Jako premiéru jsme zde nasadili nový košík, nový způsob filtrování produktů a zároveň je zde nově umístěn nový modul pro bannery, díky kterému si může klient přidávat videa do banerů zcela sám a rovnou v administraci. Celý projekt se nesl v oboustranném přátelském duchu, kdy se klient při tvorbě e-shopu zapojil na 100 % a několikrát proběhla i vzájemná návštěva v Krkonoších i Plzni. Naše spolupráce spuštěním e-shopu však nekončí, už teď plánujeme jeho rozšíření a to o další cizojazyčné mutace.
Chcete nahlédnout do efektivní administrace wpjshopu a dozvědět se o dalších funkcích platformy? Kontaktujte nás, rádi vám pošleme demo e-shopu.