Zimní firemka, aneb jak rappeři po horách v mlze chodili
14. 01. 2025 2 minut
08. 04. 2021 7 minut
Taky vám čas tak rychle utíká? Sotva jsme nasadili lyže, už nám na okno zaťukal první jarní den a s ním změna času (taky máte pocit, že vám někdo ukradl hodinu života?). I když je všude kolem nás tak trochu aprílová atmosféra v čele s velmi špatným komikem, naše chuť do práce posouvat e-shopy kupředu nemizí. Proto jsme se rozhodli, že se o náš entuziasmus podělíme nejen s našimi klienty, ale i s vámi, kteří o novém shopu třeba jen přemýšlíte.
V lednu jsme se velice rychle zabydleli a najeli na náš pracovní mód. Škoda jen, že už v únoru většina z nás šla na home office. I přesto jsme ale rozšířili tým o dva zkušené vývojáře. Takže teď už nás je celkem 32 a naše dveře jsou stále otevřené pro digitální nadšence.
S covidem bojujeme jako každá firma a snažíme se téměř vše řešit online. V Google Meet se odehrávají nejen porady, ale i oslavy spuštění e-shopů, narozenin nebo cvičení. Ano, přesně tak. Pohyb je důležitý pro tělo i pro psychiku a v této době ještě víc. Tak máme dvakrát týdně online cvičení na posílení a protažení. I když spolu nemůžeme sedět v jedné kanceláři, stále se snažíme pomocí nejnovějších technologií vše sdílet. Ti z nás, kteří jsou v kanceláři, chodí díky partnerství s vrchlabskou nemocnicí každý týden na testy a drží si svou negativitu.
Rádi sportujeme nejen online, ale samozřejmě i venku v přírodě. Většina z nás jsou cyklisté nebo běžci. Pohyb nás udržuje zdravé a v dobré náladě. Proto jsme se rozhodli, že pohybem pomůžeme i někomu jinému. V únoru jsme „vyběhali“ 5 000 Kč pro Ladunku, která trpí dětskou mozkovou obrnou. Na lepší zdravotní péči Ladušce můžete přispět i vy na stránkách Český mozek.
Protože sami víme, jak je kofein důležitý, zapojili jsme se do projektu v rámci MNOHO SVĚTŮ a přispěli jsme na kávu pro zdravotníky jilemnické a vrchlabské nemocnice.
Kromě drobných finančních darů pomáháme také tím, co umíme nejlépe. A tak jsme se podíleli na projektu Zachraňte Hromovku a Safari Park Dvůr Králové. Pro oba projekty jsme tvořili e-shopy, které jim pomáhají zvládnout těžkou situaci spojenou s Covidem.
Chcete vědět víc? Sledujte #WPJPRODOBROUVEC
Od nového roku jsme spustili několik skvělých e-shopů pro krásné české značky a prodejce. Jmenovitě to jsou například Yoggys, Sartor nebo Draps. Kromě komerčních projektů jsme také pomohli e-shopem Hromovce nebo Safari Parku Dvůr Králové. Více o těchto dvou projektech se můžete dočíst v médiích. O Safari například v Krkonošském deníku a o Hromovce ve Forbes.
Nová nápověda je nyní součástí administrace. Okénko s nápovědou najdete téměř v každé části. Stačí kliknout a vyhledat. Nápovědu můžete ohodnotit a dát nám tak cennou zpětnou vazbu, díky které můžeme pružně reagovat a nápovědu vylepšovat dle skutečného užívání.
Už loni jsme posunuli slevy na vyšší úroveň. Jejich funkce a nastavení podmínek reagují přesně na potřeby používání slev v praxi. Nyní mají slevy 2 nové podmínky.
- Slevu lze nastavit podle odběru newsletteru. Záleží na vás, zda chcete odměnit odběratele newsletterů, nebo motivovat uživatele, kteří newsletter neodebírají.
- Slevu můžete dát za vybraný způsob doručení a motivovat tak zákazníky k tomu, aby vybírali vámi preferovaný způsob dopravy.
Každý e-shopař ví, že bez dobrého zaindexování ani kuře nehrabe. Proto děláme maximum, aby si naše e-shopy zamilovali nejen zákazníci, ale i roboti. Díky sitemapě se robot rychle orientuje a vstřebává obsah. Sitemapa je nově rozdělena na víc tématických částí a zahrnuje také ALT popisky obrázků.
I vám se mohlo někdy v minulosti stát, že jste dostali od přepravce pokutu za to, že balík byl větší než dopravce povoluje. Nyní můžete omezit dopravce přímo v administraci. Nastavíte si rozmezí velikosti a váhy balíků a k nim přiřadíte dopravce, který daný rozměr převeze.
DPD
Posílejte balíčky jednoduše i na Slovensko. Do e-shopu jsme nově importovali výdejní místa DPD Pickup v Čechách i na Slovensku.
Balíkobot a Geis Cargo
Nově jsme přidali podporu pro službu Home Delivery dopravce Geis Cargo. U každé zásilky vyžaduje Balíkobot celkový objem přepravovaných produktů v m3, proto jsme přidali ke každému produktu možnost vyplnit rozměry.
Se zákony se mění i administrace e-shopu. Dle nového zákona musí být uveden recyklační poplatek nejen na detailu produktu s příspěvkovou hodnotou, ale i na faktuře. Informaci o poplatku přidáte snadno ke každému produktu hromadně i jednotlivě.
A uzavřeme to novinkami, které potěší primárně markeťáky. Nově ukládáme k objednávce informace o zdroji návštěvy. Na detailu objednávky najdete externí url, ze které zákazník přišel. Marketingovým specialistům se bude líbit také nová funkce, díky které jedním kliknutím vyčistí cache ve feedu. Do porovnávačů se tak vždy dostane nová verze.
Líbily se vám novinky? Chcete se o platformě i o nás dozvědět víc?
Mrkněte na video nebo nás sledujte na instagramu.