Moda-pradlo.cz

E-shop se spodním prádlem

Obchod Móda & prádlo má kamennou prodejnu ve Vrchlabí. Před několika lety vstoupil i na online trh s e-shopem moda-pradlo.cz, nyní se můžete podívat, jak internetový obchod vypadá po druhém redesignu.

Hlavním důvodem redesignu byl refresh 4 roky starého vzhledu. Nový design je svěží, moderně minimalistický a především také responzivní. Díky tomu usnadňuje prohlížení a nakupování zboží zákazníkům, kteří na e-shop přijdou z mobilních zařízení (neboli z tabletů a chytrých telefonů). 

Jako druhý cíl jsme umožnili placení online přes platební bránu ThePay. Díky ní můžou zákazníci platit za nákup okamžitě pomocí platební karty nebo rychlým bankovním převodem. Platba přes ThePay je naprosto bezpečná a odpadá při ní několikadenní čekání na připsání platby, které brzdí expedici zboží při platbě klasickým mezibankovním převodem. 

Díky automatickému napojení na ekonomický a účetní software Pohoda se změna dostupnosti zboží v kamenném obchodě vždy okamžitě promítne i do dostupnosti zboží na e-shopu.

 

Pozměnili jsme také uspořádání menu. E-shop má nově 3 hlavní kategorie zboží - pro ženy, pro muže a pro děti. Nasadili jsme vylepšené našeptávání při vyhledávání v hlavičce e-shopu a dynamické filtrování v katalogu zboží. Produkty, které se liší pouze barvou, jsme nově rozdělili do samostatných produktů (dříve byly zobrazené jako varianty jednoho produktu). Díky tomu jsou více vidět autentické fotografie, které si ve velkém množství případů fotí náš klient sám. Obrázky jsou na novém e-shopu větší, což je v souladu nejen s preferencemi zákazníků, ale i s aktuálním trendem neustále se zvětšujících rozlišení monitorů. 

Proces nakupování na moda-pradlo.cz je nyní rychlejší, uživatelsky příjemný a intuitivní. To dokazuje i hodnocení na Heurece, kde má internetový obchod 700 recenzí a 98 % zákazníků ho doporučuje.

 

Kromě internetového obchodu se staráme o propagaci brandu Móda-prádlo.cz pomocí online i offline kanálů. Z tradičních médií se jedná o tiskoviny malých i velkých formátů. Vyhotovili jsme billboardy pro umístění na budovy a podél silnic a dokonce i polep autobusu. Z malých tiskovin se jedná především o vizitky, ale také o letáky a plakáty s informacemi o promo akcích probíhajících v kamenné prodejně ve Vrchlabí. 

Z nástrojů pro online marketing používáme primárně porovnávače zboží Heureka, Zboží.cz, Google Merchant center a PPC kampaně na Skliku a Googlu. Dále má obchod facebookovou stránku, jejíž obsah si z velké míry tvoří klient sám. Celou marketingovou strategii doplňuje pravidelné rozesílání informačních newsletterů. Nově jsme v e-mailových kampaních začali používat AB testování.

Padli jsme Vám do oka?
přijďte k nám na  a nezávaznou schůzku.