Marketing festival tentokrát v Ostravě

30. 10. 2016

Online marketingová událost roku právě proběhla a my byli u toho. Vydali jsme se do Ostravy na Marketing festival. 

Čtvrtečním večerem to začalo, přednáška PPC OFFLINE bylo jasné téma, kde jsme nemohli chybět. Pátek začal snídaní a následovala nálož přednášek na různá témata SEO, PPC, možnost automatizace kampaní pomocí různých nástrojů a aplikací, to je jen malá část všech témat.

Velká většina přednášek byla v angličtině a všechny vědomosti nám hosté předávali v multifunkční aule Gong v Areálu železáren ve Vítkovicích.

Nálož znalostí byla zajímavá, témata jako automatizace marketingu e-commerce, PPC a třeba šest případových studií, zmíním jen Avast, Tchibo. Také jsme se dozvěděli, jak vznikla reklama na Fofolu a čím lidi očaroval populární pejsek.

Nejzajímavější a nejpestřejší přednášku měl Michael Lykke Aagaard jeho velké téma bylo psychologie (intuitivní a analytické myšlení) a multitasking - jak ovlivňuje naši pozornost. Jak pochopit zákazníka, udělat uživatelsky příjemnou stránku webu a díky tomu zlepšit konverzní poměr. Celá přednáška se zaobírala tím, že marketingový odborníci smýšlí o kampaních jinak, než normální uživatelé, pokud se tyto dvě skupiny obsahově nepotkají, reklama zákazníky nezaujme.

Další velice zajímavou přednášku měl i Jim Banks. Má 20 let praxi ve světě nákupů a médií, expert v PPC reklamně. Ukázal nám příklady funkčních a nefunkčních eshopů, vysvětlil v čem vidí hlavní problémy některých eshopů. Proč i když mají zajímavé zboží, nemají zákazníky. Také vysvětlil, proč je dobré dávat občas zákazníkům dárek nebo drobnou pozornost. 

Frederick Vallaeys nám pověděl o PPC a CEO, je kouzelníkem v AdWords a byl jedním z prvních lidí, které zaměstnal Google. Povídal o automatizaci PPC kampaní a dostupných nástrojích, o budoucnosti v reklamně a Googlu. Celkem jasně řekl, že trend v reklamně bude spíš originalita a lidská kreativita, protože pokud budou všichni používat automatické nástroje, nic nebude ,,vystupovat z davu,,.

Jonas Viksten ze Švédska byl také zajímavým hostem, měl případovou studii. Pracoval pro UNICEF a momentálně se věnuje firmě XAXIS.

Při panelové diskuzi bylo možné slyšet i teorie, kam se bude ubírat budoucnost programatické reklamy, k tomu něco pověděl i Davida Špinara z Googlu.

Večer jsme si na Pecha Kucha Night v Ostravě poslechli, jak to bylo s Kefírerem - jak vznikl, kolik to stálo a co s projektem dále. Zajímavé bylo i povídání sester Lucky a Nicole, fashion blogerek z A Cup Of Style, které zvítězily v soutěži Blogerka roku. Mezi dalšími přednášejícími byla návrhářka Liběna Rochová, studio Flux Films a třeba islustrátoři Tomski&Polanski.

Získané zkušenosti a vědomosti, o které jsme chytřejší, už používáme v praxi na webech, eshopech a marketingu u našich klientů. 

Padli jsme Vám do oka?
přijďte k nám na  a nezávaznou schůzku.