EET a náš kupshop

20. 02. 2017

Od 1.3.2017 nastává povinnost elektronicky evidovat tržby (EET) pro maloobchody a velkoobchody. Víte, jak se tato změna dotkne Vás? Máme pro Vás informace o tom, jak se na EET připravit a zda to je vůbec nutné. V první řadě je potřeba zjistit, zda se Vás EET týká nebo nebo.

Tržby je u e-shopů potřeba evidovat v následujících případech:

  1. Zákazník si objedná zboží online, ale platba objednávky probíhá v hotovosti nebo platební kartou na prodejně.
  2. Zákazník objednávku platí pomocí platební brány online (např. ThePay - takzvaná rychlá online platba, nebo platba kartou online).

EET není potřeba odesílat, pokud:

  1. Zboží bylo zaplaceno klasickým bankovním převodem
  2. Zboží bylo odesláno pomocí České pošty nebo kurýrem a zaplaceno dobírkou (pozor, dobírku je nutné posílat na účet, nikoliv vyzvedávat v hotovosti na poště!)

Pokud máte na e-shopu aktivní platební bránu, budete muset odesílat EET

A proto dobrá zpráva je, že náš eshopový systém kupshop máme už napojený a údaje týkající se EET jím jdou odesílat.  

 

Padli jsme Vám do oka?
přijďte k nám na  a nezávaznou schůzku.